Sunday, February 6, 2011

Uniform Petronas :p


Kuikuikui.. ni la aku masa keje d petronas sec 6 shah alam.. dari umo aku 16 tahun just buat partime sampai la habis SPM  baru aku wat fulltime. Gambar ni masa ni usia aku dah 20tahun, kalau nak tahu la.. Masa ni aku umpama Awek yang paling cun di petronas.. hehehe puji diri sendiri :p. tapi lawak bile aku tgk muka aku time ni ..

Masa keje ni aku dapat kenal dengan macam-macam ragam manusia.. Banyaknya manusia yang pelik.. yang rasa diri depa bagus sangat. Masa ni la baru aku sedar betapa susahnya keje macam ni. Ada satu kenangan yang tak mungkin aku lupakan.. Disini la aku menemui Cinta pertama aku.. Cinta Monyet.. bile dikenang balik banyaknya peristiwa yang menyakitkan hati aku.. tapi takpe.. layaaaan~

Mamat yang aku suka tu duk dekat sec 6 juga, adey muka gile ketat, memang nampak sombong la.. tapi dia yang ngorat aku. tapi tak kisah la, semua dah berlalu, dah hampir 7tahun pun. Mamat tu pun dah kawin n ada anak sorang. sob..sob..sob :'(, sedih beb dia tinggal kn aku atas alasan " kita tak sebumbung" aku pun tak faham apa maksudnya... tak setaraf kot? yela aku keje pam minyak je, dia anak orang berada.. Bongok sape suh ngorat aku dulu! :p

aku sambung belajar, ambik diploma di UNISEL, masa usia aku 20tahun, ujung-ujung tahun, masa tu dah nak masuk 21tahun, sambung belajar lambat :p, tapi takpe.. alhamdulillah aku abiz gak la diploma.. ha skrg elok dah keje, boleh la tanggung diri sendiri... hehehe


No comments:

Post a Comment