Sunday, February 6, 2011

Best fren..

Aku ada seorang best fren.. kawan dari  tahun 2000 sehingga sekarang.. dia ni manjew.. sayang aku kat dia tak dapat nak digambarkan... aku sanggup wat apa shj utk tgk dia happy.. Nama dia Rozimah... aku panggil Rozi.. dia ni masa sekolah selalu kene buli.. dan keje aku adalah protect dia, sape bg dia nangis aku mesti gaduh punya :p


Rozi cantik tau,pandai bergaya dan sentiasa alert dengan fesyen.. pic ni masa tahun 2007, kat bukit tinggi... famili dia adalah famili sy juge :p... kalau aku problem.. sedih ke apa ke.. aku mesti ngadu kat dia hehehe.. dulu-dulu kalau rozi sedih.. majok.. sakit ke.. aku mesti bg dia coklet.. ha confirm pastu dia senyum n suka...
perjalanan hdp kami langsung berbeza... n pernah ada satu kejadian... salah faham je ... aku majok.. pastu aku make 1 big mistake.. n dsbbkan tu, kami xkawan dah.. lama dekat setahun xbertegur.. tp pastu baik balik...

Ni pic masa dia tunang.... baju dia tu... manik-manik tu semua dia yang jahit, creative kn?sekarang ni dia dah tawin...


ni pic selepas akad nikahnya... husband dia kacak yer hehehe.. masa ni aku jd pengapit dia.. skrg  ni rozi dah pregnant.. dh nk dapat baby.. yeah... happy gile ni ~ hehehe




Ha Cantikan kawan kite... ni masa dia sanding.. baju sanding dia meletop ok.... luv u dear... muaaaaah


2 comments:

  1. heheheh tenkiu bib, ada gaks pic aku dlm entry ni.. yayyy

    ReplyDelete
  2. ada byk ag na, nti aku bikin...ruang bday cerebration tak load ag.. hehehe

    ReplyDelete