Tuesday, March 29, 2011

Edisi photo-photo : Happy Birthday Neyna .....

Semalam 29 March 2011, adalah ulang tahun kelahiran neyna yang ke......hehehe~.. Neyna merupakan seorang nak kata remaja maybe masih dalam lingkungan remaja... yang pasti still maintain cute & cun..... Aku kenal dia since 2007 melalui kawan baik aku.. Masa tu aku baru abiz study and baru je start keje.. kire neyna adalah kawan terbaru masa aku baru start keje :p.

Since kenal tu.. kami banyak kenangan.... banyak activity bersama.... kire memang rapat sangat la masa tu.. sehinggalah sekarang ni... dah tahun 2011.. Macam-macam ragam kami ni... Maklumlah adat la org berkawan.. mesti ada gaduh skit... merajuk ke apa ke :) tapi alhamdulillah sehingga sekarang nilai persahabatan tu masih dapat dipertahankan.. kira buang yang keruh ambil yang jernih la..

So semalam aku memang tak plan apa pun, niat just nak drop by je kat opis dia utk anta coklet as bday gift. tetiba kebetulan ada 2 orang kawan aku free jugak.. so we all plan 2 make it proper la, tu yang beli bunga + ajak lunch :)

Rasa happy sebab dapat buat neyna happy.. "sorry neyna tak dapat nak organize party yang best2" tu je yang kami mampu..... thx 2 zura coz share beli coklet tu.. thx 2 haizum coz dpt join lunch party... and thx a lot kpd cik abg yang turut serta join kami... mane photo dia? eerrrrm pemalu rupanya :p...
Apa pun neyna... usia tak penting..... janji sihat...tenang.......... dan bahagia... aku doakan semoga tercapai segala yang dihajati,dan dibentangkn segala kebaikan didunia dan diakhirat.. all the best... luv u :)


No comments:

Post a Comment